Obserwatorzy

środa, 18 kwietnia 2012

?

a ja nie wiem co się dzieje z moim Kubusiem, wczoraj w nocy zmoczył się a nie robił w pieluche juz prawie 3,5 roku. i co najbardziej mnie niepokoi to że ostatnio się bardzo jąka i zacina, a tego wcześniej nie było, doradźcie co mam robic bo jak sama zaczynam się zastanawiać to od razu widzę same guzy....... uciskające w jego głowie :cry: jestem przewrażliwiona ale daje mu jeszcze trochę czasu. nie wiem czy dobrze. 
od czego mogło się tak zrobić? nic ostatnio sie nie wydarzyło nic się nie zmieniło nie wiem już co to może być?

1 komentarz:

  1. Juleczko jeśli chodzi o wypadek w nocy, to nie jest to chyba wielki problem, zdarzyło się i potraktuj to jako wypadek.
    Jutro przyjedzie do mnie córka, pogadam z nią, jest neurologopedą (dobrym) zobaczymy co powie, na razie nie musisz panikować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń